БІЛИЦЬКА СЕЛИЩНА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
Полтавського району Полтавської області

Бізнес, державні та комунальні установи Полтавщини можуть створити службовий акаунт у Дії, – Ігор Панченко

Дата: 14.09.2023 21:44
Кількість переглядів: 98

Бізнес, державні та комунальні установи Полтавщини можуть створити службовий акаунт у Дії, – Ігор Панченко

Мінцифра запустила новий сервіс для бізнесу та держустанов у Дії. У застосунку можна авторизуватися зі службового акаунту та перевіряти цифрові документи відвідувачів у кілька кліків. Питання реалізації сервісу на Полтавщині обговорили у Полтавській ОВА.

«Бізнес, державні та комунальні установи Полтавщини можуть створити службовий акаунт у Дії. Такий сервіс актуальний для всіх адміністративних будівель, в яких перевіряють документи відвідувачів на вході; університетів для пропуску студентів у заклад; бібліотек для видачі книг за студентським квитком; перевізників, які перевіряють документи для посадки на автобус чи потяг», – розповів Ігор Панченко.

За його словами, такий акаунт дозволяє перевіряти ID-картку, закордонний паспорт, картку платника податків (РНОКПП), студентське посвідчення, свідоцтво про народження дитини, довідку ВПО, посвідчення водія, техпаспорт, пенсійне посвідчення, посвідку на постійне чи тимчасове місце проживання.

Щоб створити службовий акаунт, необхідно:
на порталі Дія вибрати послугу Службовий акаунт – натиснути Отримати QR-код;
авторизуватися за КЕПом керівника установи або ФОП;
заповнити анкету.

Після цього за лічені секунди на сторінці Мій Бізнес, в розділі Дія.QR для службової авторизації з’явиться QR-код. Ви можете відредагувати його, завантажити або видалити. Відскануваши його, співробітник компанії чи установи зможе авторизуватися у застосунку Дія від імені компанії чи установи.

Як працює службовий акаунт?

Працівник установи може зайти у службовий акаунт, зчитавши спеціальний QR-код. Після цього в застосунку відкриється сканер, який необхідно навести на QR-код цифрового документа іншого користувача. Так працівник отримає статус документа, який перевіряється. Якщо висвітлиться «‎Документ знайдено» – він є дійсним; якщо «‎Документ не знайдено» – це підробка.

Службова авторизація в застосунку Дія дає доступ до сканера QR-кодів, який є у правому верхньому куті головного екрана застосунку в кожного користувача Дії. Але працівник авторизується від імені компанії чи установи і виконує службові обов’язки перевірки документів саме під профілем компанії, а не своєю особистою Дією.

Службовий акаунт діятиме 180 днів. Після закінчення цього строку потрібно згенерувати новий QR-код для авторизації.

Фото без опису

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь