У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

Протягом минулого тижня мешканці Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано 180 дзвінків, зокрема кожний третій від внутрішньо переміщених осіб.
Соціальний захист населення та комунальне господарство залишаються пріоритетними блоками питань від початку року. Разом вони становлять 50 відсотків від тижневої кількості звернень. Кожна четверта заява стосувалася оформлення чи продовження виплати допомоги від держави для різних категорій населеннязокрема для осіб з числа ВПО. Порушувалися прохання про гуманітарну підтримку тощо.
У кожному п’ятому зверненні було озвучено проблеми у сфері житлово-комунального господарства. Зокрема, значною залишається кількість зауважень користувачів комунальних послуг щодо їх відсутності чи неякісного надання, насамперед, електропостачання та централізованого водопостачання в Полтавській громаді. Було зафіксовано більше 40 подібних звернень.
Традиційними, також, залишаються питання у сфері благоустрою населених пунктів та охорони здоров’я.
Найбільш активними були мешканці Полтавської та Кременчуцької громад.
Із 208 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання раніше отриманих заяв та скарг 176 заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 чи на додаткові номери: 0506927431, 0666568727 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінії працюють цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot