БІЛИЦЬКА СЕЛИЩНА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
Полтавського району Полтавської області

Сфера охорони здоров’я – пріоритетний напрям діяльності органів влади Полтавщини

Дата: 17.06.2024 10:17
Кількість переглядів: 99

Сфера охорони здоров’я – пріоритетний напрям діяльності органів влади Полтавщини

 

Телефон (29)

Дана тематика за своєю актуальністю регулярно потрапляє до п’ятірки найбільш масових звернень, які отримують та опрацьовують фахівці Обласного контактного центру Полтавської ОВА.

Від початку року загалом зафіксовано 368 таких звернень, у тому числі кожне десяте через гарячі лінії контактного центру ОВА. Кожному приділяється максимальна увага, бо в більшості випадків йдеться про здоров’я та життя людей.

Основними джерелами надходження повідомлень даної тематики є контакт-центр Міністерства охорони здоров’я України – профільна лінія цієї сфери та Урядова гаряча лінія.

Так, з МОЗ України за 5,5 місяців надійшло 220 звернень, а від початку функціонування гарячої лінії – близько 4 тис. заяв і скарг. Урядова гаряча лінія суттєво поступається за показником – майже 120 повідомлень протягом цього року.

Розподіл питань за сферами є цілком прогнозованим та практично рівномірним. Як правило, звернення стосуються надання медичної допомоги у відповідних закладах Полтави, Кременчука, Миргорода, Лубен, госпіталізації до медзакладів різного рівня, виїзду бригад екстреної медичної допомоги, забезпечення ліками за державною програмою «Доступні ліки», здійснення огляду МСЕК тощо.

За результатами попереднього розгляду фахівцями центру перевіряється коректність та повнота отриманої інформації, а потім здійснюється їх надсилання до відповідних структурних підрозділів громад та ОВА у сфері охорони здоров’я для предметного вирішення ситуації.

У разі потреби, коли питання стосується термінової госпіталізації, вирішення здійснюється невідкладно в телефонному режимі.

За підсумками розгляду вже опрацьовано більше 80 відсотків таких звернень. Кожне восьме питання врегульовувалося позитивно з урахуванням вимоги заявників. В інших випадках – фахівцями надавалися вичерпні письмові відповіді.

Робота в цьому напрямку триває постійно.

Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на  телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230 та отримати відповідну інформацію чи оформити звернення. 

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot  


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь