Зручні сервіси цифрового документообігу для бізнесу та держустанов
Зручні сервіси цифрового документообігу для бізнесу та держустанов

Піклуйтесь про своїх клієнтів із державою у смартфоні.
Клієнти досі носять чи фотографують фізичні документи, підписують договори ручкою, щоб скористатись вашими послугами? А співробітники вносять дані від руки, ще й не завжди коректно? Спростіть усім життя – інтегруйте Дію та цифровізуйте процес.
На сайті https://integration.diia.gov.ua/ зібрано всю необхідну інформацію про сценарії інтеграції, приклади та умови використання Дії, фідбек від інтегрованих партнерів.
Супровід команди Дії, підключення й робота сервісів абсолютно безоплатні. Ознайомтеся з інформацією та натискайте кнопку «Замовити консультацію» (https://integration.diia.gov.ua/).
Чому інтеграція Дії актуальна:
у Дії більше 20 млн користувачів. Це ваші потенційні клієнти, які можуть отримувати послуги без паперів;
автоматичне заповнення полів у заявах і договорах з копії документів;
відповідно до чинного законодавства всі мають приймати документи в Дії;
легкий процес інтеграції. Підтримка з боку команди Дії протягом усього процесу;
цифрові документи і Дія.Підпис завжди під рукою;
клієнти підписують документи дистанційно;
можливість отримувати копії документа за хвилину відразу в систему компанії;
економія коштів, які використовуються на папір, принтер і зберігання;
сервіси безоплатні;
майбутнє за цифровим документообігом.
Понад 15 000 установ та бізнесів вже інтегрували Дію у свою роботу, серед яких: monobank, Укрзалізниця, Нова Пошта, Сільпо, Київ Цифровий, Vodafone, AUTO.Ria, MOYO, Getmancar, мережа аптек АНЦ.
Сучасні технології значно полегшують взаємодію з клієнтами і підвищують ефективність роботи. Якщо ви шукаєте спосіб оптимізувати свої бізнес-процеси і зробити їх більш зручними та швидкими для всіх учасників, інтеграція з Дією – це те, що вам потрібно. Не втрачайте час – інтегруйте Дію просто зараз!