У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

Протягом минулого тижня мешканці Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано майже 200 дзвінків, у тому числі кожний четвертий від внутрішньо переміщених осіб.
Соціальний захист населення та комунальне господарство і надалі залишаються пріоритетними. Разом ці два блоки становлять 65 відсотків від загальної тижневої кількості звернень. Більшість заяв соціального спрямування стосуються призначення та виплати державних грошових допомог – 42 звернення, у тому числі отриманих від ВПО – 24. Продовжують надходити звернення стосовно гуманітарної підтримки – 8.
Серед питань житлово-комунального господарства актуальними залишаються зауваження щодо справедливого застосування графіків вимкнень електропостачання. Загалом, нарікання на відсутність комунальних послуг чи їх неякісного надання містяться в кожному третьому зверненні. Ще в 5 випадках отримано скарги на проблеми з ліфтами в Полтаві.
Традиційними, також, залишаються питання у сфері благоустрою населених пунктів та охорони здоров’я.
Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької, Гадяцької, Лубенської, Миргородської, Котелевської та Новосанжарської громад.
Із 208 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання раніше отриманих заяв та скарг 130 заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 чи на додаткові номери: 0506927431, 0666568727 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінії працюють цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot