У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

Протягом минулого тижня жителі Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано 222 дзвінки, кожний третій –від внутрішньо переміщених осіб.
Питання соціального захисту населення за підсумками тижня суттєво випередили тематику комунального господарства. Так, кожне третє звернення містило інформацію про затримку з виплатою державних грошових допомог. Така ситуація спостерігалася в усіх районах області і була нагальною наприкінці червня.
Складною залишається ситуація в системі енергопостачання. У зв’язку з цим продовжують надходити нарікання щодо тривалого вимкнення електропостачання та справедливого застосування графіків – більше 40 скарг. Також, отримано прохання про ремонт ліфтів, багатоквартирних житлових будинків та прибудинкових територій.
Традиційно актуальними є питання у сфері благоустрою населених пунктів та охорони здоров’я.
Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької, Миргородської, Великобагачанської та Новосанжарської громад.
Із 297 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання раніше отриманих заяв та скарг близько 200 заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Отримано дві подяки.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 чи на додаткові номери: 0506927431, 0666568727 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінії працюють цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot