БІЛИЦЬКА СЕЛИЩНА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
Полтавського району Полтавської області

За підсумками першого півріччя кожне десяте звернення до обласного кол-центру надійшло від жителів Миргородського району

Дата: 22.07.2024 11:10
Кількість переглядів: 72

За підсумками першого півріччя кожне десяте звернення до обласного кол-центру надійшло від жителів Миргородського району

 

Телефон (40)

Щоденно жителі Полтавщини активно звертаються за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Звернення надходять з усіх районів області. Від початку року фахівцями обласного контактного центру отримано більше 800 заяв і скарг від жителів Миргородського району.

Основна тематика питань по громадам цього району суттєво не відрізняється від загальної тенденції по області. Це – соціальна підтримка населення та внутрішньо переміщених осіб, вирішення проблем у галузі житлово-комунального та дорожнього господарства, охорони здоров’я і декомунізації.

Найбільш поширена тема у зверненнях – соціальна. У 50 відсотках випадків озвучувалися саме ці питання, у тому числі стосовно оформлення та виплати державних грошових допомог – більше двохсот заяв, з них від ВПО – майже 130, щодо надання гуманітарної допомоги – більше 60, матеріальної підтримки – майже 30.

На загальнообласному тлі частка соціальних запитів по Миргородському району становить близько 13 відсотків.

Тема ЖКГ є наступною серед найбільш масових – кожне шосте звернення. Сутність проблем цієї сфери, також, суттєво не відрізняється від загальної по області. Це – нарікання на відсутність чи неякісне надання комунальних послуг – близько 50 звернень, а також щодо взаємовідносин з надавачами цих послуг, ремонту будинків, доріг, прибудинкових територій тощо.

Найбільш активними були мешканці Миргородської міської громади – більше 200 звернень або кожне четверте від загальної кількості. Більше ста повідомлень надійшло від жителів Гадяцької ТГ. По 30 та більше заяв отримано від Лохвицької, Заводської, Великобагачанської, Петрівсько-Роменської громад. Найменше – Сергіївської ТГ.   

За підсумками розгляду заяв і скарг органами влади у більшості випадків надано письмові роз’яснення, кожне десяте прохання задоволено.

Робота в напрямку сприяння громадянам в реалізації конституційного права на звернення триває постійно.

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер цілодобової гарячої лінії: 0800502230.

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь