За підсумками першого півріччя майже кожне десяте звернення надходило від жителів Лубенського району
За підсумками першого півріччя майже кожне десяте звернення надходило від жителів Лубенського району

Щоденно жителі Полтавщини активно звертаються за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Звернення надходять із усіх районів області. Від початку року фахівцями обласного контактного центру отримано майже 750 заяв і скарг від жителів Лубенського району – найменше зпоміж інших районів.
Основна тематика питань по громадам цього району суттєво не відрізняється від загальної тенденції по області. Це – соціальна підтримка населення та внутрішньо переміщених осіб, вирішення проблем у галузі житлово-комунального та дорожнього господарства, охорони здоров’я і декомунізації.
Найбільш поширена тема у зверненнях – соціальна. У 42 відсотках випадків озвучувалися саме ці питання, у тому числі стосовно оформлення та виплати державних грошових допомог – більше 150 заяв, з них від ВПО – майже 90, щодо надання гуманітарної допомоги – більше 40, матеріальної підтримки – майже 30.
На загальнообласному тлі частка соціальних запитів по Лубенському району становить менше 10 відсотків.
Тема ЖКГ є наступною серед найбільш масових – кожне п’яте звернення. Сутність проблем цієї сфери, також, суттєво не відрізняється від загальної по області. Це – нарікання на відсутність чи неякісне надання комунальних послуг – близько 50 звернень, а також щодо взаємовідносин з надавачами цих послуг, ремонту будинків, доріг, прибудинкових територій тощо.
Найбільш активними були мешканці Лубенської міської громади – майже 300 звернень або практично кожне третє від загальної кількості. Більше 80 повідомлень надійшло від жителів Пирятинської та Хорольської, майже 50 Оржицької громад. Найменше – Чорнухинської ТГ.
За підсумками розгляду заяв і скарг органами влади у більшості випадків надано письмові роз’яснення, кожне десяте прохання задоволено.
Робота в напрямку сприяння громадянам в реалізації конституційного права на звернення триває постійно.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер цілодобової гарячої лінії: 0800502230.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot