У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

Протягом минулого тижня мешканці Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано близько 180 дзвінків, у тому числі кожний десятий від внутрішньо переміщених осіб.
Враховуючи стабілізацію ситуації з постачанням електроенергії та відсутність тривалих відключень протягом цього тижня, заявники стали значно менше телефонувати на гарячі лінії контактного центру з відповідними наріканнями.
Проте, питання ЖКГ залишаються найбільш масовими і свідченням цього є кожне третє звернення, в якому актуалізується проблематика цієї сфери. Так, близько 40 звернень стосувалися відсутності чи неякісного надання комунальних послуг. Особливо активними були мешканці с.Гора Щербанівської ТГ – більше 10 скарг стосовно відсутності водопостачання. Інша частина цього блоку – це вимоги проведення ремонтів та обслуговування житлових будинків, незадовільної роботи ліфтів у Полтаві, взаємовідносин з надавачами компослуг тощо.
Питання соціального захисту населення залишаються, також, нагальними – кожне п’яте повідомлення. Так, близько 50 звернень містили інформацію про призначення та виплату державних грошових допомог, у тому числі особам зі статусом ВПО, надання матеріальної і гуманітарної підтримки у громадах області.
Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької, Щербанівської громад.
Із майже 200 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання раніше отриманих заяв та скарг більше 150 заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot