БІЛИЦЬКА СЕЛИЩНА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
Полтавського району Полтавської області

Полтавців найбільше турбують питання соціального захисту та комунального господарства

Дата: 05.08.2024 09:37
Кількість переглядів: 79

Полтавців найбільше турбують питання соціального захисту та комунального господарства

 

Телефон (5)

Гарячі лінії обласного контактного центру Полтавської ОВА продовжують функціонувати безперервно. Фахівці центру в цілодобовому режимі приймають дзвінки від мешканців області, забезпечують реєстрацію звернень, надають довідкову інформацію.

За результатами роботи у липні на гарячі лінії надійшло 1369 дзвінків, кожний сьомий - від внутрішньо переміщених осіб. Більше 30 дзвінків отримано з питань рекрутингу та від родин мобілізованих.

Загалом було зареєстровано 1304 заяви і скарги. У липні домінуючою стала тематика житлово-комунального господарства –  практично кожне друге звернення. Сприяли цьому надмірне підвищення температури зовнішнього повітря, погіршення ситуації в системі енергопостачання, що призвело до застосування досить жорстких графіків вимкнень послуги для споживачів. Як результат – більше 80 відсотків питань ЖКГ стосувалися відсутності електропостачання та централізованого холодного водопостачання, насамперед у мешканців Полтавської громади.

Не втрачають актуальності проблеми з відновленням роботи ліфтів та ремонтом житлових будинків і прибудинкових територій – більше 30 зауважень.

Серед соціальних питань переважають запити від ВПО щодо виплати належних їм коштів – більше 100, призначення інших видів державних грошових допомог – близько 70 та надання матеріальної і гуманітарної підтримки мешканців у громадах – майже 30.

Крім цього, традиційно нагальними залишаються питання благоустрою, земельних відносин та охорони здоров’я.

Лідерами за кількістю звернень у липні стали Полтавська, Кременчуцька, Миргородська, Лубенська та Гадяцька громади.

Фахівцями центру, також, забезпечено опрацювання звернень, які надходили від Урядового контактного центру та міністерств.  

Протягом місяця опрацьовано близько 750 раніше отриманих заяв та скарг. Заявникам надіслано письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, а кожне десяте звернення – вирішено позитивно. Зафіксовано 7 подяк.

Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на  гарячу телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230.

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot    


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь