Протягом тижня до обласного контакт-центру надійшло 140 звернень
Протягом тижня до обласного контакт-центру надійшло 140 звернень

Протягом минулого тижня фахівцями обласного контактного центру отримано більше 140 дзвінків – кожний четвертий від внутрішньо переміщених осіб.
Кожне третє звернення стосувалося соціальної сфери. Найбільше заяв щодо затримки з призначенням та виплатою державних грошових допомог – близько 40 заяв, майже кожне друге родинам з числа ВПО. Більше 10 звернень отримано щодо матеріальної чи гуманітарної підтримки через складні особисті або сімейні обставини.
Серед питань житлово-комунального господарства найбільш нагальними стали нарікання на неякісне надання відповідних послуг чи їх відсутність – близько 30 зауважень. Також, періодично виникають проблеми з роботою ліфтів у Полтаві та у взаємовідносинах з постачальниками електроенергії, газу і холодної води.
Не залишаються осторонь громадяни і щодо вирішення різноманітних питань у сферах охорони здоров’я, земельних відносин, ремонту доріг про що свідчать відповідні заяви і скарги.
Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької, Карлівської, Щербанівської, Диканської, Семенівської громад.
Із 180 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання заяв та скарг більше 120 заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Висловлено 3 подяки.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot