Чат-бот Обласного контактного центру продовжує приймати звернення від жителів Полтавщини
Чат-бот Обласного контактного центру продовжує приймати звернення від жителів Полтавщини

Щоденно жителі області активно звертаються за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій до Обласного контактного центру.
Традиційно, для прийняття заяв і скарг багато років поспіль працюють цілодобові гарячі лінії Полтавської ОВА, але з метою розширення можливостей для комунікації з жителями області та внутрішньо переміщеними особами, які перебувають на Полтавщині, в Обласному контактному центрі у травні було розпочато роботу чат-боту за посиланням: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Чат-бот надає можливість в цілодобовому режимі оформити звернення з будь-яких питань та надіслати його до контактного центру ОВА. Також, в ньому розміщено номер телефону гарячої лінії, на який можна зателефонувати у зручний для заявника час.
З понеділка по п’ятницю у визначені години (з 09.00 до 15.00) один з операторів контакт-центру зможе відповідати на питання заявників у режимі он-лайн.
У пікові періоди, коли гарячі лінії центру перевантажені дзвінками, саме чат-бот допомагає безперешкодно подати своє звернення в будь-який час доби і день тижня.
Зручність даного сервісу полягає ще й у тому, що в разі відсутності відповіді на своє звернення, фахівці центру можуть завантажити відповідний файл з інформацією заявнику відразу через бот.
За підсумками трьох місяців роботи сервісу фахівцями центру було прийнято більше 40 заяв, близько 80 відсотків з яких стосувалися проблематики у сфері житлово-комунального господарства, а саме ремонту ліфтів у Полтаві, несправедливого, на думку заявників, застосування графіків вимкнень послуги електропостачання тощо.
В інших зверненнях порушувалися прохання про надання гуманітарної допомоги в громадах.
Наразі підписниками боту є більше 350 заявників і щоденно чат-бот отримує нових підписників.