У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

Протягом минулого тижня жителі Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано понад 190 дзвінків, у тому числі кожний п’ятий від внутрішньо переміщених осіб.
За звітний період проблематика ЖКГ повернула собі втрачені позиції. Як наслідок – практично кожне друге питання стосувалося саме комунального господарства. Найчастіше заявники повідомляли про відсутність чи неякісне надання послуги електропостачання – більше 30, необхідність проведення ремонтів багатоквартирних житлових будинків – майже 10 та оплати комунальних послуг чи сплати нарахованого боргу – також близько 10 заяв.
Продовжують надходити звернення з питань соціального захисту населення, хоча їх кількість і зменшилася у кілька разів. Наразі лише кожне восьме повідомлення стосується цієї тематики. Структура цих питань залишається незмінною – виплата соціальних допомог, у тому числі для осіб зі статусом ВПО, отримання гуманітарної чи матеріальної підтримки тощо.
Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької, Лубенської та Карлівської громад.
Із 191 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання заяв та скарг більше 140 заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot