У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

Протягом минулого тижня жителі Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано більше 120 дзвінків, у тому числі кожний третій від внутрішньо переміщених осіб.
Поновлення практики застосування графіків обмеження споживання послуги електропостачання знову вплинуло на тематику питань, порушених у зверненнях. Практично кожне третє повідомлення стосувалося сфери ЖКГ, у тому числі щодо тривалості ГПВ, рівномірного розподілу обмежень тощо – більше 20 скарг. В інших випадках заявників цікавили проведення ремонтів багатоквартирних житлових будинків, прибудинкових територій та мереж.
Продовжують надходити звернення з питань соціального захисту населення. Протягом тижня кожне п’яте повідомлення стосувалося цієї тематики. Зміст таких питань залишається незмінним – виплата соціальних допомог, у тому числі для осіб зі статусом ВПО, отримання гуманітарної чи матеріальної підтримки тощо. Загалом більше 30 заяв.
Найбільш активними були жителі Полтавської, Кременчуцької, Горішньоплавнівської, Щербанівської, Великобагачанської громад.
Із 150 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання заяв та скарг більше 130 заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot