У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

Протягом минулого тижня жителі Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано майже 160 дзвінків, у тому числі кожний п’ятий від внутрішньо переміщених осіб.
Стабілізація ситуації в сфері енергетики дозволила послабити обмеження в обсягах споживання електроенергії. У зв’язку з цим зменшилися нарікання на графіки погодинних вимкнень і, як наслідок, тематика ЖКГ стала менш домінуючою. Загалом, кожне четверте питання стосувалося цієї сфери.
Окрім відсутності електропостачання, заявників більше стали хвилювати проблеми з ліфтами у Полтаві і Кременчуці, необхідність проведення ремонтів будинків та внутрішньобудинкових мереж, покращення стану прибудинкових територій – більше 10 заяв, а також взаєморозрахунків з надавачами комунальних послуг – 6.
Продовжують надходити і звернення з питань соціального захисту населення. Майже чверть повідомлень стосувалося цієї тематики. Зміст таких питань залишається незмінним – виплата соціальних допомог, у тому числі для осіб зі статусом ВПО, отримання гуманітарної чи матеріальної підтримки тощо. Загалом 40 заяв.
Окрім цього, мешканців Полтавщини турбували питання у сфері земельних відносин, освіти, охорони здоров’я та декомунізації.
Найбільш активними були жителі Полтавської, Кременчуцької, Лубенської, Миргородської громад.
Із 155 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання заяв та скарг більше 110 заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Отримано одну подяку.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot