БІЛИЦЬКА СЕЛИЩНА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
Полтавського району Полтавської області

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

Дата: 19.09.2024 10:33
Кількість переглядів: 52

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

 

Гаряча Лінія (10)

Протягом минулого тижня мешканці Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано більше 170 дзвінків, у тому числі кожний десятий від внутрішньо переміщених осіб.

Традиційно, питання житлово-комунального господарства залишаються найбільш масовими. Практично кожне друге звернення протягом тижня стосувалося даної тематики.

Незважаючи на стабілізацію ситуації у сфері енергетики та відсутність обмежень в обсягах споживання електроенергії, питання незадовільного постачання цієї послуги було одним з найактуальніших. Більше половини усіх заяв та скарг з тематики ЖКГ стосувалося відсутності чи неякісного забезпечення населення електропостачанням. Порушувалися вимоги здійснити ремонти електроопор та трансформаторів або щитових у будинках тощо.

Продовжують надходити звернення з питань соціального захисту населення. Кожне четверте повідомлення стосувалося цієї теми. Дещо збільшилася кількість заяв стосовно затримки з виплатами державних допомог, у тому числі для осіб зі статусом ВПО – близько 30 або більше половини від загальної кількості питань зазначеної тематики.

Окрім цього, мешканців Полтавщини турбували питання благоустрою, ремонту доріг в області, освіти та охорони здоров’я.

Найбільш активними були жителі Полтавської, Кременчуцької, Миргородської, Кам’янопотоківської та Семенівської громад.

Із 191 звернення, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.

За результатами опрацювання заяв та скарг більше 100 заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Отримано одну подяку.

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінія працює цілодобово.

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot  


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь