БІЛИЦЬКА СЕЛИЩНА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
Полтавського району Полтавської області

До Обласного контактного центру Полтавської ОВА надійшло майже 400 звернень з питань благоустрою та будівництва

Дата: 30.09.2024 12:00
Кількість переглядів: 30

До Обласного контактного центру Полтавської ОВА надійшло майже 400 звернень з питань благоустрою та будівництва

 

Телефон (2)

За 9 місяців 2024 року до Обласного контактного центру Полтавської ОВА надійшло майже 400 звернень з питань благоустрою та будівництва.

Заяви та скарги даної тематики традиційно щорічно входять до п’ятірки найбільш актуальних і масових.

Основний пік проблемних питань цієї сфери, як правило, припадає на весняно-літній та осінній періоди, коли найбільше мешканців громад починає турбувати стан автомобільних шляхів місцевого й державного значення, наведення ладу на вулицях населених пунктів громад та прибудинкових територіях тощо.

Так, кожне третє звернення стосувалося проблеми утримання та ремонту доріг, як в межах населених пунктів, так і в межах області загалом.

Найбільше таких питань було озвучено стосовно автошляхів Полтавського району та Полтави.

Майже кожний четвертий заявник звертався з проханням про наведення ладу на прибудинкових територіях та в громадських місцях, насамперед, міських населених пунктів області.

 Крім цього, в межах даної тематики порушувалися питання, пов’язані з необхідністю належного утримання і ремонту електричного обладнання, мереж, стічних і дренажних систем автошляхів – близько 100 заяв і скарг.

Не втрачали актуальності проблеми зі сміттєзвалищами, виловом та стерилізацією безпритульних тварин – більше 20 повідомлень.

Найбільш активними були мешканці Полтави – практично кожне друге звернення. Жителі інших міст та громад зверталися в рази менше. Наприклад, Кременчуцької – до 30 повідомлень, Миргородської, Новосанжарської та Лубенської всередньому по 10 заяв з кожної.

В умовах воєнного стану та першочергового забезпечення потреб військових, місцевим громадам варто все ж таки вишукувати найбільш оптимальні способи утримання в належному стані об’єктів цієї сфери, особливо автомобільних шляхів, про що свідчить значна кількість запитів від громадян, насамперед, це стосується Полтави.

За підсумками розгляду більшість звернень опрацьовано. В межах фінансових можливостей громадами здійснюються заходи з усунення недоліків або визначаються терміни з їх реалізації.

Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на  гарячу телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230. Лінія працює цілодобово.

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь