До Обласного контактного центру Полтавської ОВА надійшло майже 400 звернень з питань благоустрою та будівництва
До Обласного контактного центру Полтавської ОВА надійшло майже 400 звернень з питань благоустрою та будівництва
За 9 місяців 2024 року до Обласного контактного центру Полтавської ОВА надійшло майже 400 звернень з питань благоустрою та будівництва.
Заяви та скарги даної тематики традиційно щорічно входять до п’ятірки найбільш актуальних і масових.
Основний пік проблемних питань цієї сфери, як правило, припадає на весняно-літній та осінній періоди, коли найбільше мешканців громад починає турбувати стан автомобільних шляхів місцевого й державного значення, наведення ладу на вулицях населених пунктів громад та прибудинкових територіях тощо.
Так, кожне третє звернення стосувалося проблеми утримання та ремонту доріг, як в межах населених пунктів, так і в межах області загалом.
Найбільше таких питань було озвучено стосовно автошляхів Полтавського району та Полтави.
Майже кожний четвертий заявник звертався з проханням про наведення ладу на прибудинкових територіях та в громадських місцях, насамперед, міських населених пунктів області.
Крім цього, в межах даної тематики порушувалися питання, пов’язані з необхідністю належного утримання і ремонту електричного обладнання, мереж, стічних і дренажних систем автошляхів – близько 100 заяв і скарг.
Не втрачали актуальності проблеми зі сміттєзвалищами, виловом та стерилізацією безпритульних тварин – більше 20 повідомлень.
Найбільш активними були мешканці Полтави – практично кожне друге звернення. Жителі інших міст та громад зверталися в рази менше. Наприклад, Кременчуцької – до 30 повідомлень, Миргородської, Новосанжарської та Лубенської всередньому по 10 заяв з кожної.
В умовах воєнного стану та першочергового забезпечення потреб військових, місцевим громадам варто все ж таки вишукувати найбільш оптимальні способи утримання в належному стані об’єктів цієї сфери, особливо автомобільних шляхів, про що свідчить значна кількість запитів від громадян, насамперед, це стосується Полтави.
За підсумками розгляду більшість звернень опрацьовано. В межах фінансових можливостей громадами здійснюються заходи з усунення недоліків або визначаються терміни з їх реалізації.
Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на гарячу телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot