Видача рішення про створення на території громади сім'ї патронатного вихователя
10. Видача рішення про створення на території громади сім'ї патронатного вихователя
Необхідні документи:
• заяву про намір стати патронатним вихователем;
• заяву про згоду на влаштування дитини до сім'ї патронатного вихователя від усіх членів сім'ї, а також осіб, які фактично проживають разом з кандидатом у патронатні вихователі, втому числі біологічних дітей, якщо вони досягли такого віку та розвитку, що можуть її висловити;
• висновки про стан здоров'я кандидата у патронатні вихователі, добровільного помічника та осіб, які фактично проживають разом з ним, складені за формою згідно з додатками 4 і 5 до Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 866 “Питання діяльності органів опіки та піклування, пов'язаної із захистом прав дитини"
• довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством, кандидата у патронатні вихователі та членів сім'ї, які досягли 14-річного віку і проживають разом з ним;
копії таких документів:
• паспортів кандидата у патронатні вихователі та добровільного помічника або за технічної можливості електронні копії паспорта громадянина України у вигляді відображення в електронній формі інформації, що міститься у паспорті громадянина України у формі картки, а також інформації про місце проживання (за наявності), що подаються засобами Єдиного державного веб-порталу електронних послуг (далі — Портал Дія);
• паспорта іноземця або посвідки на постійне проживання, що посвідчує особу без громадянства; або електронну копію одного з передбачених Податковим кодексом України документів зданими про реєстраційний номер облікової картки платника податків, що за технічної можливості подається засобами Порталу Дія (крім іноземців та осіб без громадянства);
• свідоцтва про шлюб або інший документ, що підтверджує родинні стосунки або сімейні відносини кандидата у патронатні вихователі та добровільного помічника;
• документа, що підтверджує право власності або користування житловим приміщенням (витяг з реєстру територіальної громади).
Заяви з необхідними документами подаються в паперовій чи за технічної можливості в електронній формі.
Якщо органом місцевого самоврядування або військово-цивільною адміністрацією утворено центр надання адміністративних послуг, заява та необхідні документи подаються через такий центр.
Організацію заходів з первинного відбору кандидатів у патронатні вихователі забезпечує служба.
Соціальний заклад/фахівець із соціальної роботи із залученням психолога протягом п’яти робочих днів після надходження запиту проводить за місцем фактичного проживання кандидата у патронатні вихователі оцінку сімейної ситуації та житлово-побутових умов сім’ї кандидата у патронатні вихователі.
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги:
- не надання повного пакету документів;
- надання документів, які не відповідають дійсності чи містять неповну інформацію;
- наявність рішення суду, в якому визначено місце проживання дитини з іншим із батьків або відкриття провадження у справі щодо визначення місця проживання дитини;
- встановлення під час відвідування дитини, бесіди з дитиною, яка досягла 14 років, недостовірних відомостей, поданих заявником щодо місця її проживання.
Термін виконання 10 робочих днів.