У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

Протягом минулого тижня жителі Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано більше 130 дзвінків, у тому числі кожний шостий від внутрішньо переміщених осіб.
Соціальна тематика залишається найбільш масовою – практично кожне третє звернення. Це відбувається за рахунок значної кількості запитів щодо призначення і виплати державних допомог, які загалом становлять більше 60 відсотків від усіх соціальних питань. Насамперед, такі звернення є актуальними для осіб з числа ВПО. Важливою для мешканців громад є матеріальна чи гуманітарна підтримка від влади. Свідченням цього є відповідні заявки від вразливих категорій громадян.
Кожне четверте питання стосувалося тематики ЖКГ. Наближення опалювального сезону відчулося не лише через зниження середньодобової температури повітря, а й за рахунок дзвінків з проханням про увімкнення централізованого опалення, насамперед, у Полтаві. Як і раніше, нарікання на неякісне надання комунальних послуг є наймасовішим серед цього блоку питань. Відсутність електро-, водо-, газопостачання – загалом більше половини звернень ЖКГ отримано з таким змістом. Періодичне виникнення непорозумінь з надавачами послуг щодо їхньої оплати чи нарахування боргів змушує заявників, також, звертатися за допомогою. За минулий тиждень таких заяв було більше десяти.
Актуальними для жителів області були й питання охорони здоров’я та завершення процесів декомунізації в громадах, насамперед, в Полтаві.
Найбільш активними були заявники з Полтавської, Кременчуцької, Лубенської, Семенівської та Сенчанської громад.
Із 178 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання заяв та скарг майже 170 заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Отримано 1 подяку.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot