БІЛИЦЬКА СЕЛИЩНА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
Полтавського району Полтавської області

Кожне друге звернення жителів Полтавщини у листопаді стосувалося питань ЖКГ

Дата: 09.12.2024 09:33
Кількість переглядів: 30

Кожне друге звернення жителів Полтавщини у листопаді стосувалося питань ЖКГ

 

Гаряча Лінія (3)

Гарячі лінії обласного контактного центру Полтавської ОВА продовжують функціонувати безперервно. В цілодобовому режимі забезпечено прийняття дзвінків, реєстрацію звернень та надання інформації.

За результатами роботи у листопаді на гарячі лінії надійшло більше 700 дзвінків, у тому числі кожний шостий від внутрішньо переміщених осіб. 

Загалом було зареєстровано 1112 заяв і скарг.

Питання соціального захисту та комунального господарства у підсумку склали майже 70 відсотків від загальної кількості звернень, але практично з подвійною перевагою житлово-комунальної тематики.

Основними причинами зростання кількості цих питань стали застосування графіків погодинних вимкнень електроенергії для побутових споживачів, складні погодні умови та початок опалювального періоду.

Так, більше 500 заявників порушили проблеми в комунальному господарстві області.  Нарікання на відсутність послуги електропостачання чи нерівномірне застосування ГПВ отримано від майже 200 мешканців Полтавщини.

Близько 150 заявників скаржилися на відсутність тепла у квартирах з початком опалювального сезону. Більшість з цих зауважень висловили жителі Кременчука та Полтави.

Фахівці центру продовжували фіксувати, також, і випадки суперечок у відносинах з надавачами послуг, безпідставне, на думку заявників, нарахування заборгованості тощо. Не втрачали актуальності потреби щодо ремонту житлових будинків, прибудинкових територій та ліфтів – більше 30 заяв.

Протягом листопада нагальними залишалися і соціальні питання – майже 250. Зокрема, щодо призначення та виплати допомог – більше 150, у тому числі для осіб зі статусом ВПО. 30 заяв отримано щодо надання матеріальної або гуманітарної підтримки мешканцям громад і вимушеним переселенцям.

Лідером за кількістю звернень у листопаді залишилася Полтавська громада – майже кожне п’яте повідомлення. Також, активними були жителі Кременчуцької, Лубенської, Миргородської та Глобинської  ТГ.

За результатами розгляду звернень опрацьовано більше 900 раніше отриманих заяв та скарг. Заявникам надіслано письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями. Питання щодо опалення та виплат – вирішено позитивно. Зафіксовано 7 подяк.

Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на  гарячу телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230.

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot    


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь