У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
Протягом минулого тижня мешканці Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано більше 150 дзвінків, у тому числі кожний сьомий від внутрішньо переміщених осіб.
Протягом тижня кожне третє звернення стосувалося комунальних питань. Більшість із них – щодо відсутності чи неналежного надання комунальних послуг: електро-, водо-, тепло- та газопостачання. Особливо активними були мешканці с. Салівка Горішньоплавнівської ТГ, де виникли проблеми з водопостачанням.
Окрім цього, мешканці громад порушували питання ремонту ліфтів, внутрішньо будинкових мереж, насамперед у Полтаві і Кременчуці, та врегулювання боргових відносин з надавачами послуг електро- і газопостачання.
Серед соціальних питань, яких надійшло 43, у майже 50 відсотках випадків озвучувалася зауваження щодо виплати соцдопомог, у тому числі особам зі статусом ВПО. Відбулася певна активізація заявників з проханнями про призначення і виплату пільг, надання гуманітарної і матеріальної підтримки – близько 10 заяв.
Найбільш активними стали заявники з Полтавської, Кременчуцької, Горішньоплавнівської, Гадяцької ТГ.
Із 167 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання заяв та скарг майже 170 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Зафіксовано одну подяку.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot