У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

Протягом минулого тижня мешканці Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано більше 170 дзвінків, у тому числі кожний десятий від внутрішньо переміщених осіб.
Тематика ЖКГ залишається найбільш актуальною. Протягом тижня кожне третє звернення стосувалося саме комунальних питань. Зокрема, більше 30 повідомлень зафіксовано щодо відсутності чи неналежного надання послуги електропостачання. Неодноразово висловлювалися нарікання на нерівномірне застосування графіків погодинних вимкнень. Усі подібні скарги були скеровані до фахівців регіонального представництва Держенергонагляду для проведення перевірок.
Серед соціальних питань, яких надійшло близько 30, у майже 50 відсотках випадків озвучувалася зауваження щодо виплати соцдопомог, у тому числі особам зі статусом ВПО. Неодноразово реєструвалися заяви з проханнями про призначення і виплату пільг, надання гуманітарної і матеріальної підтримки від громад тощо.
Також, мешканців області хвилювали і питання зі сфери охорони здоров’я, благоустрою, декомунізації та інші.
Найбільш активними стали заявники з Полтавської, Кременчуцької, Карлівської та Глобинської ТГ.
Із 134 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання заяв та скарг майже 80 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Зафіксовано одну подяку.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot