У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
Протягом тижня мешканці Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано більше 90 дзвінків, у тому числі кожний дев’ятий від внутрішньо переміщених осіб.
У перший тиждень нового року найбільш активними були заявники з соціальними питаннями – кожне третє звернення. Серед соціальної тематики особливо виділяються запити щодо призначення та продовження виплати державних грошових допомог – більше 60 відсотків від усіх повідомлень даної сфери. Практично в рівній кількості ці запити є актуальними як для звичайних отримувачів різного виду допомог, так і для осіб зі статусом ВПО.
Тематика ЖКГ суттєво втратила свою масовість, що стало наслідком врегулювання ситуації в енергетичній сфері та скасування ГПВ для пересічних споживачів. Загалом, лише кожне шосте питання стосувалося комунального господарства. Більшість цих заяв і скарг містила зауваження щодо оплати рахунків за компослуги, нарахованого боргу тощо.
Досить активно мешканці області озвучували різноманітні ситуації у сфері охорони здоров’я та прохали про надання відповідної допомоги – більше п’ятнадцяти заяв. Нагальними залишаються повідомлення щодо виплати орендної плати за землю, покращення житлових умов та завершення процесів декомунізації.
Найбільш активними стали заявники з Полтавської, Кременчуцької, Миргородської ТГ.
Із 116 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання заяв та скарг близько 140 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Зафіксовано три подяки.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot