БІЛИЦЬКА СЕЛИЩНА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
Полтавського району Полтавської області

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

Дата: 17.01.2025 09:09
Кількість переглядів: 62

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

 

Телефон

Протягом минулого тижня жителі Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано понад 100 дзвінків, у тому числі кожний сьомий від внутрішньо переміщених осіб.

Як і попереднього тижня найбільш активними були заявники з соціальними питаннями – кожне третє звернення. Серед соціальної тематики переважали запити щодо призначення та продовження виплати державних грошових допомог, надходження коштів за січень – більше 70 відсотків від усіх повідомлень даної сфери. Ці запити залишаються актуальними як для звичайних отримувачів різного виду допомог, так і для осіб зі статусом ВПО.

Тематика ЖКГ продовжує утримувати другу позицію за кількістю – кожне четверте питання протягом тижня стосувалося комунального господарства. Більшість цих заяв і скарг містила зауваження щодо оплати рахунків за компослуги, нарахованого боргу тощо. Фіксуються поодинокі вимоги здійснити ремонтні роботи в багатоквартирних житлових будинках та на прибудинкових територіях.  

Досить активно надходили звернення з питання завершення процесу декомунізації, насамперед, в Полтавській громаді. Турбували мешканців області й ситуації з розрахунками за оренду земельних паїв, вирішення організаційних питань у сфері освіти тощо.

Більшість звернень було зареєстровано від жителів Полтавської, Кременчуцької, Лубенської, Градизької та Шишацької ТГ.   

Із 166 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.

За результатами опрацювання порушених питань близько 160 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями.  Практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно.

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінія працює цілодобово.

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot  


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь