У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

Протягом минулого тижня мешканці Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх питань. Фахівці центру отримали майже 160 дзвінків, кожний сьомий від внутрішньо переміщених осіб.
Кожне третє питання, з яким зверталися на гарячі лінії, стосувалося соціальної тематики. При цьому, продовжують переважати запити щодо призначення та продовження виплати державних грошових допомог – майже половина від усіх заяв даної сфери. Ці заяви залишаються актуальними як для звичайних отримувачів різного виду допомог, так і для осіб зі статусом ВПО. Спостерігається певна активізація і щодо питань отримання гуманітарної чи матеріальної підтримки.
Тематика ЖКГ озвучувалася заявниками у кожному п’ятому зверненні. Більшість цих заяв і скарг містила зауваження щодо оплати рахунків за компослуги, нарахованого боргу тощо. Збільшилася кількість нарікань на відсутність послуги електропостачання. Фіксуються поодинокі вимоги здійснити ремонтні роботи ліфтів у багатоквартирних житлових будинках та щодо неналежного обслуговування прибудинкових територій.
Продовжується активність заявників щодо завершення процесу декомунізації, насамперед, в Полтавській громаді – 15 звернень. Турбували мешканців області й вирішення питань у сфері охорони здоров’я та благоустрою.
Більшість звернень було зареєстровано від жителів Полтавської, Кременчуцької, Горішньоплавнівської та Лубенської ТГ.
Із 144 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання порушених питань близько 100 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot