БІЛИЦЬКА СЕЛИЩНА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
Полтавського району Полтавської області

За підсумками лютого контактним центром було опрацьовано понад 660 звернень

Дата: 10.03.2025 08:54
Кількість переглядів: 37

За підсумками лютого контактним центром було опрацьовано понад 660 звернень

 

Гаряча Лінія (5)

Гарячі лінії обласного контактного центру Полтавської ОВА продовжують функціонувати безперервно. В цілодобовому режимі забезпечено прийняття дзвінків, реєстрацію звернень та надання інформації.

За результатами роботи у лютому на гарячі лінії надійшло майже 500 дзвінків, у тому числі кожний сьомий  від внутрішньо переміщених осіб. 10 звернень отримано з питань рекрутингу та від родин мобілізованих захисників і захисниць.

Загалом було зареєстровано 666 заяв і скарг. Питання соціального захисту та комунального господарства у підсумку склали 60 відсотків від загальної кількості звернень, але з подвійною перевагою соціальної тематики. Основними причинами значної кількості цих повідомлень стали традиційні ситуації з призначенням, розмірами, випадками відмов чи термінами виплати державних соціальних допомог. Зокрема, з такими питаннями звернулося більше 90 отримувачів виплат, у тому числі й ВПО. Близько 140 заяв зафіксовано щодо надання матеріальної або гуманітарної підтримки мешканцям громад і вимушеним переселенцям.

Майже 130 заявників порушили проблеми в комунальному господарстві області. В більшості випадків громадяни нарікали на відсутність послуг електро-, водо-, теплопостачання. Загалом, більше 50 повідомлень. Фахівці центру продовжували фіксувати, також, і випадки суперечок у відносинах з надавачами послуг, безпідставне, на думку заявників, нарахування заборгованості – більше 20 заяв. Не втрачали актуальності потреби щодо ремонту житлових будинків, прибудинкових територій та ліфтів – близько 10.

Лідером за кількістю звернень у лютому залишилася Полтавська громада – майже кожне четверте повідомлення. Також, активними були жителі Кременчуцької, Лубенської, Миргородської, Семенівської та Пирятинської  ТГ.

Крім того, досить активно надходили заяви щодо завершення процесів декомунізації в області та з питань охорони здоров’я.

За результатами розгляду звернень опрацьовано майже 475 раніше отриманих заяв та скарг. Заявникам надіслано письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями. Практично кожне десяте питання вирішено позитивно. Зафіксовано 10 подяк.

Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на  гарячу телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230 (цілодобово, безкоштовно).

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot    


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь