БІЛИЦЬКА СЕЛИЩНА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
Полтавського району Полтавської області

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

Дата: 20.03.2025 16:18
Кількість переглядів: 39

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

 

Гаряча Лінія

Протягом минулого тижня жителі Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано 100 дзвінків, у тому числі кожний сьомий від внутрішньо переміщених осіб.

Тематика соціального захисту населення залишається наймасовішою – кожне третє звернення. Більшу частку даної тематики складають два блоки питань: матеріальна допомога та соціальні виплати. Разом – більше 80 відсотків. Зокрема, зафіксовано 23 заяви від мешканців громад та осіб зі статусом ВПО з проханням про надання фінансової підтримки та 20 – щодо виплати державних грошових допомог.

Також, у цьому блоці є прохання про допомогу в реалізації права на отримання ліків за пільговою ціною та видачі пакунку малюка.

З поміж питань ЖКГ, яких надійшло 30, переважали нарікання на вимкнення послуги електропостачання чи неякісне її надання споживачам. Також, зафіксовано кілька зауважень щодо неналежного функціонування ліфтів у Полтаві.  

Серед інших актуальних питань можна виокремити звернення щодо завершення процесів декомунізації в громадах області, яких зареєстровано 24. У змісті цих заяв переважно порушувалися проблеми перейменування вулиць та заміни відповідних покажчиків.

Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької, Горішньоплавнівської, Миргородської, Лубенської ТГ.   

Із 160 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.

За результатами опрацювання порушених питань більше 160 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями.  Практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Зафіксовано одну подяку.

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot  


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь