БІЛИЦЬКА СЕЛИЩНА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
Полтавського району Полтавської області

За 2,5 місяці 2025 року кожне десяте звернення до обласного колцентру надходило від мешканців Кременчуцької громади

Дата: 31.03.2025 11:48
Кількість переглядів: 49

За 2,5 місяці 2025 року кожне десяте звернення до обласного колцентру надходило від мешканців Кременчуцької громади

 

Гаряча Лінія (3)

Щоденно жителі Полтавщини активно звертаються за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Звернення надходять з усіх районів та громад області.

Традиційно, значна кількість заяв і скарг фіксується з Кременчуцької громади. Так, від початку року фахівцями Обласного контактного центру отримано 1,6 тис. звернень і кожне десяте з них з Кременчуцької ТГ.

Основна тематика питань по місту суттєво не відрізняється від загальної тенденції по області.

На відміну від Полтавської громади, найбільш поширена тема у зверненнях кременчужан – соціальна. У кожному другому повідомленні озвучувалися саме ці питання. Кожна п’ята заява містила прохання про надання грошової допомоги у зв’язку зі скрутним матеріальним становищем чи для лікування. Загалом – 34 звернення. Прогнозовано, як для початку року, фіксувалися зауваження від отримувачів соціальних виплат щодо їх нарахування, невчасного, на думку заявників, фінансування чи відмови у призначенні. Таких було 35, у тому числі половина з них від ВПО. Натомість, щодо гуманітарної підтримки зафіксовано лише 4 заявки, що в десятки разів менше, ніж в аналогічному періоді минулого року.

Тематика ЖКГ є наступною за своєю актуальністю для Кременчука у зверненнях, які надходили до Обласного контактного центру. Усього – 39 заяв. З них у 22 споживачі повідомляли про неякісне надання чи відсутність комунальних послуг. Більшість – це електро- та водопостачання. В п’ятьох випадках озвучено проблематику ремонту будинків чи внутрішніх мереж.

Зауваження щодо поломки ліфта було лише одне, на відміну від Полтави, де ця проблема, є більш масовою.

Також, фіксувалися звернення щодо сфери охорони здоров’я – 11, освіти, роботи транспорту та декомунізації – по 2.

У 99 відсотків випадків дзвінки на гарячі лінії надходять від мешканців міста Кременчука, інші – з населених пунктів, що входять до складу громади. 

За підсумками розгляду цих заяв і скарг у більшості випадків надано письмові роз’яснення, кожне десяте прохання задоволено. Отримано 1 подяку.

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер цілодобової гарячої лінії: 0800502230 та оформити звернення або повідомити про проблему.

Також, є можливість подати заяву через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot  


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь