За 2,5 місяці 2025 року кожне десяте звернення до обласного колцентру надходило від мешканців Кременчуцької громади
За 2,5 місяці 2025 року кожне десяте звернення до обласного колцентру надходило від мешканців Кременчуцької громади

Щоденно жителі Полтавщини активно звертаються за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Звернення надходять з усіх районів та громад області.
Традиційно, значна кількість заяв і скарг фіксується з Кременчуцької громади. Так, від початку року фахівцями Обласного контактного центру отримано 1,6 тис. звернень і кожне десяте з них з Кременчуцької ТГ.
Основна тематика питань по місту суттєво не відрізняється від загальної тенденції по області.
На відміну від Полтавської громади, найбільш поширена тема у зверненнях кременчужан – соціальна. У кожному другому повідомленні озвучувалися саме ці питання. Кожна п’ята заява містила прохання про надання грошової допомоги у зв’язку зі скрутним матеріальним становищем чи для лікування. Загалом – 34 звернення. Прогнозовано, як для початку року, фіксувалися зауваження від отримувачів соціальних виплат щодо їх нарахування, невчасного, на думку заявників, фінансування чи відмови у призначенні. Таких було 35, у тому числі половина з них від ВПО. Натомість, щодо гуманітарної підтримки зафіксовано лише 4 заявки, що в десятки разів менше, ніж в аналогічному періоді минулого року.
Тематика ЖКГ є наступною за своєю актуальністю для Кременчука у зверненнях, які надходили до Обласного контактного центру. Усього – 39 заяв. З них у 22 споживачі повідомляли про неякісне надання чи відсутність комунальних послуг. Більшість – це електро- та водопостачання. В п’ятьох випадках озвучено проблематику ремонту будинків чи внутрішніх мереж.
Зауваження щодо поломки ліфта було лише одне, на відміну від Полтави, де ця проблема, є більш масовою.
Також, фіксувалися звернення щодо сфери охорони здоров’я – 11, освіти, роботи транспорту та декомунізації – по 2.
У 99 відсотків випадків дзвінки на гарячі лінії надходять від мешканців міста Кременчука, інші – з населених пунктів, що входять до складу громади.
За підсумками розгляду цих заяв і скарг у більшості випадків надано письмові роз’яснення, кожне десяте прохання задоволено. Отримано 1 подяку.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер цілодобової гарячої лінії: 0800502230 та оформити звернення або повідомити про проблему.
Також, є можливість подати заяву через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot