БІЛИЦЬКА СЕЛИЩНА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
Полтавського району Полтавської області

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру.

Дата: 03.04.2025 11:02
Кількість переглядів: 39

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру.

 

Гаряча Лінія (11)

Протягом минулого тижня жителі Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано майже 100 дзвінків, у тому числі кожний десятий від внутрішньо переміщених осіб.

Тематика соціального захисту населення залишається наймасовішою – кожне четверте звернення. Більшість з них становлять два блоки підпитань: матеріальна допомога та соціальні виплати. Разом – близько 65 відсотків. Зокрема, зафіксовано 20 заяв від мешканців громад та осіб зі статусом ВПО з проханням про надання фінансової підтримки та 16 – щодо виплати державних грошових допомог.

Також, у цьому блоці є прохання про забезпечення засобами реабілітації та призначення соціального працівника.

З поміж питань ЖКГ, яких надійшло 47, переважали нарікання на неякісне надання комунальних послуг, насамперед, електро- та водопостачання. Регулярно надходять скарги щодо отримання заявниками повідомлень від надавачів послуг про нараховану їм заборгованість та попередження про припинення постачання електроенергії. За тиждень – близько 20 заяв. Також, зафіксовано кілька зауважень щодо необхідності виконання ремонтних робіт в багатоквартирних будинках міст області або внутрішніх мереж.  

Серед інших актуальних питань можна виокремити звернення щодо завершення процесів декомунізації в громадах області, яких зареєстровано 19, та сфери охорони здоров’я – 12.

Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької, Гадяцької, Глобинської, Карлівської, Миргородської, Лубенської ТГ.   

Із 193 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.

За результатами опрацювання порушених питань більше 180 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями.  Практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Зафіксовано дві подяки.

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot  


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь