БІЛИЦЬКА СЕЛИЩНА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
Полтавського району Полтавської області

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

Дата: 08.05.2025 15:39
Кількість переглядів: 29

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

 

Гаряча Лінія (7)

Протягом минулого тижня мешканці Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано майже 100 дзвінків, у тому числі кожний сьомий від внутрішньо переміщених осіб.

Тематика соціального захисту населення залишається наймасовішою – кожне третє звернення. Як і минулого тижня більшість з них становлять два блоки підпитань: матеріальна підтримка та соціальні виплати. Разом – 70 відсотків. Зокрема, дещо зросла активність отримувачів державних соціальних допомог у зв’язку з певною затримкою з надходженням коштів – 27 заяв від мешканців громад та осіб зі статусом ВПО. З проханнями про грошову та гуманітарну підтримку зафіксовано 16 повідомлень.

Також, у цьому блоці є прохання про влаштування до будинку-інтернату та забезпечення засобами реабілітації.

Питань ЖКГ надійшло 26. Переважаючих проблемних напрямків не було. Усі вони розподілені більш-менш рівномірно між традиційними сферами: нарікання на надання комунальних послуг – електро-, газо- і водопостачання. Також, фіксуються окремі випадки протиріч з надавачами послуг щодо нарахованої  заборгованості, насамперед, за електроенергію та газ. 

Серед іншого, реєструвалися звернення щодо сфери охорони здоров’я – 9, завершення процесів декомунізації в громадах області – 5 тощо.

Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької, Гадяцької та Щербанівської ТГ.   

Із 132 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.

За результатами опрацювання порушених питань більше 120 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями.  Практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Зафіксовано чотири подяки.

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800-502-230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot  


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь