Контакт-центр Полтавській ОВА опрацював понад 2,7 тис. звернень
Дата: 13.05.2025 08:34
Кількість переглядів: 32
Контакт-центр Полтавській ОВА опрацював понад 2,7 тис. звернень

Обласний контакт-центр при Полтавській ОВА опрацював понад 2,7 тис. звернень за чотири місяці цього року. Найбільше – від жителів Полтавської, Кременчуцької, Лубенської та Миргородської громад. Про це розповів т.в.о. начальника Полтавської ОВА Володимир Когут.
«Найчастіше заявників турбували питання у сфері соціального захисту та житлово-комунального господарства. Загалом було надано роз’яснення на 900 та 500 запитів відповідно. Майже 200 звернень стосувалися завершення процесів декомунізації на Полтавщині», – сказав Володимир Когут.
Гарячі лінії обласного контактного центру продовжують функціонувати цілодобово за номером: 0800502230. Також є можливість подати звернення через чат-бот. Кожен на своєму місці допомагаємо одне одному.