БІЛИЦЬКА СЕЛИЩНА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
Полтавського району Полтавської області

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

Дата: 16.05.2025 09:29
Кількість переглядів: 27

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

 

Гарячі Лінії

Протягом минулого тижня мешканці Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано більше 100 дзвінків, у тому числі кожний сьомий від внутрішньо переміщених осіб.

Тематика соціального захисту населення залишається наймасовішою – кожне третє звернення. Цього тижня домінуючими були питання виплати державних грошових допомог для різних категорій громадян. Усього – більше 30 заяв. Нагальними залишаються потреби мешканців громад та ВПО у фінансовій та гуманітарній підтримці – більше 10 заявок.

Також, у цьому блоці були прохання про влаштування до будинку-інтернату, забезпечення засобами реабілітації та встановлення певного соціального статусу.

Питань ЖКГ надійшло 28. Переважаючих проблемних напрямків не було. Проте, дещо зросла кількість скарг на відсутність холодного водопостачання від абонентів «Полтававодоканалу» - більше 10 повідомлень. Уже традиційними є нарікання на неякісну послугу електропостачання і незадовільну роботу ліфтів у Полтаві – загалом 7. Натомість, зменшилася кількість дзвінків щодо невдоволення нарахованими сумами боргу за комунальні послуги – лише 2.

Серед іншого, реєструвалися звернення щодо сфери охорони здоров’я – 13, завершення процесів декомунізації в громадах області – 5 тощо.

Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької та Лубенської ТГ.
Із 153 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.

За результатами опрацювання порушених питань більше 100 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Практично кожне восьме звернення було вирішено позитивно. Зафіксовано дві подяки.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800-502-230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.

Також є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь