БІЛИЦЬКА СЕЛИЩНА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
Полтавського району Полтавської області

Питання комунального господарства залишаються одними з найбільш поширених, які фіксують в Обласному контактному центрі

Дата: 26.05.2025 14:55
Кількість переглядів: 27

Питання комунального господарства залишаються одними з найбільш поширених, які фіксують в Обласному контактному центрі

 

Гаряча Лінія (10)

За чотири місяці 2025 року на гарячі лінії надійшло 535 звернень, в яких озвучувалися різні аспекти комунальної тематики по Полтавській області. З урахуванням загальної кількості заяв і скарг за цей період – 2,7 тис., практично кожна п’ята стосувалася ЖКГ. Порівняно з аналогічним періодом минулого року спостерігається подвійне зменшення кількості таких звернень, але, загалом, дана тематика є однією з найбільш нагальних.

Традиційно, озвучена тематика формується з двох основних блоків – безпосередньо отримання комунальних послуг споживачами – більше 300 заяв та здійснення оплати за них – близько 120.

Найбільш масовими є нарікання на відсутність чи неякісну послугу електропостачання – майже 140 або кожне четверте звернення. Далі слідують вимоги забезпечити потреби мешканців населених пунктів області якісною послугою водопостачання – близько 50, газом та централізованим опаленням – також 50.

Іншим аспектом відносин між споживачем та надавачем послуги є здійснення розрахунків. На жаль, конфліктні ситуації між двома сторонами цих договірних відносин трапляються досить часто. Від початку року було зафіксовано більше 120 подібних скарг. Переважно вони стосувалися неправомірних, на думку самих заявників, нарахувань за різні послуги. Насамперед, електро-, газо- та водопостачання. З метою здійснення об’єктивного вивчення ситуації ці зауваження скеровувалися до фахівців НКРЕКП.

Меншу частину питань комунального господарства складають заяви мешканців багатоквартирних житлових будинків, насамперед Полтави, щодо здійснення ремонту ліфтів – 42, фасадів чи внутрішньо будинкових мереж – теж 42 та прибудинкових територій – 15.

 Полтава утримує беззаперечну першість за кількістю повідомлень з питань ЖКГ – 200 або майже кожне третє звернення. Активно, також, зверталися мешканці  Кременчуцької – 68, Лубенської – 43 та Миргородської ТГ – 17.

Позитивне вирішення озвученої проблеми залежало від причини її появи та фінансової спроможності громад і надавачів комунальних послуг. Так, повідомлення щодо неналежного надання тепло-, водо-, газо- та електропостачання в переважній більшості випадків вирішувалися за короткий час. Тоді як проблематика вартісних ремонтів будинків, прибудинкових територій, доріг, каналізаційних систем тощо потребувала значно більше часу та ресурсів, про що заявникам надавалися відповідні роз’яснення.

Робота в даному напрямку триває постійно.

Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на  телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230 (цілодобово, безкоштовно) та оформити звернення. 

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot  


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь