БІЛИЦЬКА СЕЛИЩНА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
Полтавського району Полтавської області

Кожне третє звернення у травні стосувалося сфери соціального захисту населення

Дата: 09.06.2025 09:54
Кількість переглядів: 24

Кожне третє звернення у травні стосувалося сфери соціального захисту населення

 

Гаряча Лінія (11)

Гарячі лінії обласного контактного центру Полтавської ОВА продовжують функціонувати безперервно. В цілодобовому режимі забезпечено прийняття дзвінків, реєстрацію звернень та надання інформації.

За результатами роботи у травні на гарячі лінії надійшло майже 450 дзвінків, у тому числі кожний сьомий від внутрішньо переміщених осіб. 13 звернень отримано з питань рекрутингу та від родин мобілізованих захисників і захисниць.

Загалом було зареєстровано 723 заяви і скарги. Структура порушених питань залишається незмінною: сфери соцзахисту – кожне третє та ЖКГ – кожне п’яте.

В першому випадку найбільш нагальними є прохання про надання грошової допомоги, як мешканцям громад, так і родинам з числа ВПО, для вирішення складних побутових умов чи лікування – близько 80. Також, активними є отримувачі державних соціальних допомог – більше 100.

Майже 150 заявників порушили проблеми в комунальному господарстві області. Зокрема, надходили нарікання на відсутність послуг – більше 80, у тому числі: електро- та водопостачання – кожне друге. Також, продовжуємо фіксувати наявність певних протиріч між споживачами та надавачами компослуг. Насамперед, це стосувалося нарахувань  заборгованість за спожиті електроенергію і газ – більше 20. Не втрачали актуальності запити щодо ремонту ліфтів у Полтаві – 11.

Лідером за кількістю звернень у травні залишилася Полтавська громада – майже кожне третє повідомлення. Також, активними були жителі Кременчуцької, Лубенської, Глобинської, Терешківської та Миргородської ТГ.

Крім того, заявників хвилювали окремі аспекти у сфері охорони здоров’я – близько 50, завершення процесів декомунізації в області – 27 та благоустрою – більше 20.

За результатами розгляду звернень опрацьовано більше 600 раніше отриманих заяв та скарг. Заявникам надіслано письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями. Практично кожне восьме питання вирішено позитивно. Зафіксовано 9 подяк.

Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на  гарячу телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230 (цілодобово, безкоштовно).

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot    


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь